همدرد

دردها فراموش می شوند

ولی همدردها هرگز....من

بودن آنهایی را می خواهم که حتی یادشان

زندگی را زیباتر می کند.پس

همیشه باش...



نظرات شما عزیزان:

حمید رضا
ساعت16:00---11 دی 1392
پروردگارا... به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم نـدارند ، گـریه کنم بـرای کسانی که هیچگاه غـم من را نخوردند، لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند و عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند................................................ ....... درود بر شما و نوشته های زیباتون... مسلماً بهترین های ما کسانی هستند که بدون هیچ توقعی با ما می مانند... درود... و سپاس بابت نظرات و نوشته ها و حضورتون تو روزها و لحظه هایی که نبودم... بسیار سپاس...
پاسخ:سلام.خوشحال شدم که دوباره شاهد حضور گرم شما در وبم بودم.ممنون از نظرات زیباتون


خسرو
ساعت10:27---9 دی 1392
تلخی قصه آنجاست که



وقتی دلم “سوخت” دلش “خنک” شد !

.........

یادمان باشد با هم بودن دلیلی برای با هم ماندن نیست



رسیدن رفتن میخواهد اما آخر همه رفتن ها رسیدن نیست



یادمان باشد رفتنی میرود چه یک کاسه آب بریزیم پشت سرش



چه هزاران قطره اشک
پاسخ:ممنون بابت نظرات زیبات.


خسرو
ساعت10:20---9 دی 1392
خدایا ببخش که امانت دار خوبی نبودم



دلی که داده بودی شکست !

...............

گاهی دلم می خواهد دمپایی هایم را جا به جا بپوشم



تا ببینم هنوز کسی حواسش به من هست یا نه !

..............

می گویند درد را از هر طرف بنویسی درد است



نمی دانند که اگر درد را از طرف تو اگر بنویسند شعر می شود !
پاسخ:هیچ دلی بی بهانه نمی تپد نمی دانم بهانه ها دلگیرند یا دلها بهانه گیر...ممنون بابت حضور گرم شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 8 دی 1392برچسب:درد,همدرد, | 19:36 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.