خدایا!

خدایا!

فانوست را کمی پایین تر بگیر،

جاده ای که در آن قدم نهاده ام،تاریک است.

انتهایش را نمی دانم چیست،

میترسم انتهایش بن بست باشد...

تو را به مهربانیت سوگند!

فانوست را کمی پایین تر بگیر تا

روشنی بخش راه نا مشخصم باشد.

نمی خواهم بی فانوس تو به جایی برسم که

برگشتنم دشوار گردد و پشیمان شوم.

ای مهربانترینم!

من اکنون سخت به نور فانوست محتاجم...

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نیما
ساعت11:08---23 مهر 1394
بعد از مدت ها سلام
کم پیدایی ها نیستی مریم
من برا شما زحمت میکشم دیگه تمومی نداره
پاسخ:سلام... ممنون که زحمت می کشی و مطالب زیبایی تو وبت میذاری...خسته نباشی.مدتیه درگیر کارم هستم و وقت اومدن به نت و ندارم...سعی می کنم اوقاتی رو که بیکارم بیام.


نیما
ساعت11:07---23 مهر 1394
ماهی ها گریه شان دیده نمیشود
گرگ ها خوابیدنشان
عقاب ها سقوطشان
و انسان ها درونشان . . .


amorous
ساعت18:39---22 مهر 1394
سلام... خسته نباشیییییییییی...
منم شکر خدا بهترممممممم...
بازم بیا و باش... دلم برات تنگ میشه ابجی نازم...
پاسخ:سلام... ممنونم....خدا رو شکر که خوبی.سعی خودم و میکنم که بازم بیام.


محمد حسین
ساعت8:03---7 مرداد 1394
... بسیاری گمان می‌کردند که پیامبر(ص) انتقام سختی از مشرکانی که سال‌ها به شکنجه و عذاب، قتل و غارت مسلمانان پرداخته بودند، خواهد گرفت؛ ولی حضرت به ابوسفیان فرمود که به مکه برگردد و ...
سلام دوست عزیز به ما هم سر بزن و با نظرات خوبت همراهمون باش
http://www.jonbeshnet.ir/news/68760


تسنیم
ساعت19:42---25 تير 1394
سلام گلم

ممنون از پست زیباتون.
مي خواست بهانه اي كه پر نور شويم
از هرچه بدي و غير او دور شويم
يك ماه پر از فرصت برگشتن داد
يك عيد فرستاد كه مغفور شويم



پیشاپیش عیدتون مبارک


alone
ساعت9:14---22 تير 1394
سلام بانوی اردیبهشت
وب زیبایی داری ب خصوص مطالب منتظر ظهورتون

اگه با ما تبادل لینک کنی خوشحال میشیم


نگین خاطره * ☆
ساعت15:18---20 تير 1394

گاهی یک سنجاقک به تو دل میبندد و تو هر روز سحر؛می نشینی لب حوض تا بیاید از راه،از خم پیچک نیلوفرها روی موهای سرت بنشیند یا که از قطره آب کف دستت بخورد گاه یک سنجاقک همه معنی یک زندگی است.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 14 تير 1394برچسب:فانوس, | 22:19 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.