نوروز94

من برای دستانتان دعا می کنم،

تا در دستان کسی قرار گیرد که گرمای دستانش،

آرامش بخش روحتان باشد...

برای قلبتان دعا می کنم

تا برای کسی بتپد که

لیاقت خوبیهایتان را داشته باشد...

برای خودتان نیز دعا می کنم تا خودتان باشید.

و برایتان میخواهم زیر باران عاشقانه های خدا

خیس ترین باشید...!

دعا می کنم تا موفق ترین باشید.

و بهترینها برایتان باشد.و

امسال بهاری ترین سال زندگیتان باشد...

 

دوستان گلم عیدتون مبارک

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت22:34---10 فروردين 1394
هرگز آرزوي افتادن كسي ياچيزي رانكرده ام

اما.....

حالا مي گويم:

الهي بيفتد

به زودي

زيباترين اتفاق زندگيتان



سلام دوست خوبم عيدتون مبارك


پاسخ:سلام خدیجه خانم!عید شما هم مبارک...انشاالله سال خوب و خوشی پیش رو داشته باشین.


نیما
ساعت13:08---2 فروردين 1394
عیدت مبارک مریم جان
امیدوارم لبات همیشه خندون باشه و سال خوبی پیش رو داشته باشی و سایه خانوادت بالا سرت باشه


پسر باروونی
ساعت20:34---1 فروردين 1394
او حاضر است ولی ظاهر نیست ... !

ما ظاهریم ولی حاضر نیستیم ... !

او منتظر ماست ...!!!
.

.
پس
اول برای حضور خود
بعدا
برای ظهور حضرت ولی عصر عج
دعا کنیم ...
.

سالی پر از روزهای قشنگ براتون آرزومندم

ببخشید یه مدته مشکلات زیاده سر نمیزنم
پاسخ:ممنونم از حضور دوباره تون...سال نو مبارک...خواهش می کنم.


رضا
ساعت11:22---1 فروردين 1394
روزگارت بر مراد
روزهایت شاد شاد
آسمانت بی غبار
سهم چشمانت بهار
قلبت از هر غصه دور
بزم عشقت پر سرور
بخت و تقدیرت قشنگ
عمر شیرینت بلند
سرنوشتت تابناک
جسم و روحت پاک پاک
سلام
عیدتون مبارک
پاسخ:ممنونم از حضورتون...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 1 فروردين 1394برچسب:عید نوروز,, | 9:34 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.