مادر

قلمم راست بایست!

واژه ها...گوش بفرمان قلم!

همگی نظم بگیرید،مودب باشید!

صاحب شعر عزیزیست بنام(مادر)

امشب از شعر پرم،کو قلم و دفتر من؟

آنقدر وسوسه دارم بنویسم که نگو...

تک و تنها و غریبم!تو کجایی مادر؟!

آنقدر حسرت دیدار تو دارم که نگو...

بسکه دلتنگ توام از سر شب تا حالا...

آنقدر بوسه به تصویر تو دادم که نگو...

جان من حرف بزن!

امر بفرما مادر!...

آنقدر گوش بفرمان تو هستم که نگو...

کوچه پس کوچه ی این شهر پر از تنهاییست

آنقدر بی تو در این شهر غریبم که نگو...

مادر ای یادتو آرامش من!

امشب از کوچه ی دلتنگی من میگذری؟

جان من زود بیا!

بغلم کن مادر...!

آنقدر حسرت آغوش تو دارم که نگو...

گفته بودی : فرزندم!عاشق اشعار توام

ای به قربان تو فرزند!بیا دلتنگم

آنقدر شعر برای تو بخوانم که نگو

مادرم...مادر خوبم بخدا دلتنگم.

روبه رویم بنشینی کافیست...

همه دنیا به کنار...

تو که باشی مادر!دست و دلبازترین

شاعر این منطقه ام...

آنقدر واژه بپای تو بریزم که نگو...

گرچه از دور ولی،دست تو را می بوسم...

نه شعار است نه حرف!

آنقدر خاک کف پای تو هستم که نگو...

 

مادرم روحت شاد...

 



نظرات شما عزیزان:

لبخندوامید
ساعت15:06---18 خرداد 1394

تصاویر قشنگی گذاشتین


تسنیم
ساعت17:43---31 ارديبهشت 1394
سلام

وبتون زیباست


ایام نشاط و شور امت آمد
هنگام سرور و اخذ حاجت آمد
در روز سه و چهار و پنج ماه شعبان
از جانب حق سه پیک رحمت آمد
میلاد حسین است و ابوالفضل و علی
یعنی که سه منشأ سعادت آمد
آن ماه که ماه حاجتش میخوانند
ما بین دو خورشید امامت آمد

اعیاد شعبانیه رو بهتون تبریک میگم.




پاسخ:سلام... ممنونم از حضورتون...منم این ایام مبارک رو به شما تبریک میگم...


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت15:17---31 ارديبهشت 1394
سلام دوست عزیزم
خوب هستی خانومی؟ خیلی خوشحالم که دوباره برگشتی
ان شاءالله بازم مثل گذشته پستهای قشنگتو بذاری و به فعالیتت ادامه بدی
راستی اینم آدرس وبلاگ دیگمه، خوشحال می شم از حضورتون
banoo63.blogsky.com
پاسخ:سلام الهه جان!خوبم عزیزم...چشم به اون وبتون هم سر میزنم.


kozet
ساعت13:34---29 فروردين 1394
دُخــــتــــرِ سفیـــد و پسر قد بلند مـــِــثل الــــکــل میمــــونه
دیــــر بــــــجُــــنـــــبی می پَــــــره ^___^


ثنـــای دوست داشتنی
ساعت8:44---22 فروردين 1394
سایه لطف خدایی مادر
معنی عشق و وفایی مادر
شعر من در خور تفسیرت نیست
اوج مهری و صفایی مادر

سلام به دوست عزیزو مهربونم مریم خانوم گل! خوبی عزیزم؟
تبریک می گم ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر رو به شما عزیزم....
ان شاءالله روح تمام مادران عزیز از دست رفته ، به خصوص روح مادر مرحومتون شاد و قرین رحمت باشه
پاسخ:سلام الهه خانم! مرسی از دیدگاه زیبایی که داشتی...خوبم خدا رو شکر.


Kh
ساعت13:03---21 فروردين 1394
إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَر

بخوان مهـــدی
بخـــوان امــروز به یمــن روز مـــادر

* الهی
یا فاطر به حق فاطمة " س "
عجل لولیک الفرج *
سلام وقت شما ب خير روز ولادت حضرت زهرا مبارك
خداهمه مادران آسموني رو رحمت كنه
پاسخ:سلام خدیجه خانم گل!ممنونم که بهم سر زدی...لطف داری عزیز!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:مادر,,, | 9:56 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.