مترسک

 

از مترسکی سوال کردم:

آیا از ماندن در مزرعه بیزار نشده ای؟

پاسخم داد و گفت:

در ترساندن دیگران،لذتی بیاد ماندنی است.

پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی شوم.

اندکی اندیشیدم و سپس گفتم:

راست گفتی من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم.

گفت: تو اشتباه می کنی

زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد،مگر آنکه

درونش از کاه پر شده باشد...

 

 

(جبران خلیل جبران)



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت8:59---8 آذر 1393
نگذارید گوشهایتان گواه چیزی باشد که چشمهایتان ندیده، نگذارید زبانتان چیزی را بگوید که قلبتان باور نکرده..
"صادقانه زندگی کنید"
ما موجودات خاکی نیستیم که به بهشت میرویم.ما موجودات بهشتی هستیم که از خاک سر برآورده ایم...

"الهی قمشه ای"
پاسخ:بسیار زیبا!!!مطلب آموزنده و بسیار زیبایی نوشتین.ممنون.


rezahp
ساعت13:51---5 آذر 1393

اپم خوشحال میشم. مفتخر کنیو تشریف بیاری.
پاسخ:اوکی...حتما


amorous
ساعت21:22---2 آذر 1393
ﻫِــِـﯽ ﺑــﺎ ﺗـُـﻮﺍَﻡ

آره ...

ﺩِﻝ ﻧﺒـــﻨﺪ ﺑِـﻪ ﺟُﻤﻠــﻪ ﻫــﺎﯾﯽ ﺍَﻣﺜــﺎﻝِ :

ﺗـُﻮ ﺩُﻧﯿــﺎﯼِ ﻣَﻨﯽ

ﺗــُﻮ ﻧـَــﻔَﺲِ ﻣَﻨﯽ

ﺗــُﻮ ﻋِﺸــﻖِ ﻣَﻨﯽ

ﺗــُﻮ ﺑـِـﺮﯼ ﻣــَﻦ ﻣﯿﻤﯿــﺮَﻡ

کِنــارِت میمــُونـَم تــا اَبـــَد

و...و...و...

دِلتــُو سـِــفت بِچـَـسب

آدَمــایِ ایـــن دُوره زَمـُونِه اونقـــَد مَعــرِفت نَدارَن کـِه قَــدرِ دِلـِـه پــاکِت رُو بِدُونـَن...

میشکــَـنی ...!
پاسخ:مرسی عزیز!خیلی قشنگ بود...


mace
ساعت5:55---2 آذر 1393
يعنى كسانى كه مردم رو ميترسونند تو خالى هستند ؟!
حسن مترسك به اين اينجور آدما ميدونى چيه ؟
مترسك از توخالى بودن خودش خبر داره!

پاسخ:موافقم...ممنونم از نظرات خوبتون.


rezahp
ساعت23:12---30 آبان 1393
لایکک.عالی بود.
خیلی زیبا نوشتی.
مرسی از حضور گرم و مهربونت تو وبم .
تقدیم به شما
پاسخ:ممنونم آقا رضا!خوشحالم که خوشتون اومده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 30 آبان 1393برچسب:مترسک,,,, | 19:29 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.