سپاسگذاری

خدایا!

بابت هر شبی که بدون سپاسگذاری از تو

سرم را روی بالش گذاشتم

بابت هر صبحی که بدون سلام به تو آغاز کردم

بابت لحظات شادی که به یادت نبودم

بابت هر گرهی که به دست تو باز شد اما من

آنرا به شانس نسبت دادم

بابت هر گرهی که به دستم کور شد

و تو را مقصر دانستم مرا ببخش

کمکم کن که باور کنم

(تو کنار منی نه رو به روی من)...

 

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت22:36---23 فروردين 1393
وبلاگت خیلی قشنگه به وبلاگ
prayers.loxblog.com


رضا
ساعت16:51---22 فروردين 1393
سلام مریم خانم ببخشید دور بهتون سرزدم چیز مهمی نیست برو آخرین نظر پست سپاسگذاری را بخون متوجه میشی حالا که رفتم وبش را دیدم نام امام سجاد(ع)بود اشتباه از من بود ببخشید فکرتون را درگیر کردم

رضا
ساعت16:48---22 فروردين 1393
سلام مریم خانم ببخشید دور بهتون سرزدم چیز مهمی نیست برو آخرین نظر پست سپاسگذاری را بخون متوجه میشی حالا که رفتم وبش را دیدم نام امام سجاد(ع)بود یه اشتباه از من بود ببخشید فکرتون را درگیر کردم
پاسخ:سلام....خواهش می کنم.مهم نیست


رضا
ساعت21:40---16 فروردين 1393
مریم خانم فکرکنم آقا سجاد حسادت کرده به وبت ...آخه تانباشدچیزکی مردم نگویندچیزها.وبلاگت خیلی زیباست بویژه آهنگ زمینت خیلی قشنگه
پاسخ:ممنون از لطفتون...خوشحالم که از آهنگ و مطالبم خوشتون اومده.....خودم هم آهنگهای قدیمی و خاطره انگیز رو خیلی دوست دارم....راستی آقا سجاد کیه؟؟؟تا به حال برام کامنت نذاشته بود.مگه وبم و دیده؟؟


خسرو
ساعت13:22---9 فروردين 1393
نعره هیچ شیری

خانه چوبی را خراب نمیکند

من از سکوت موریانه ها میترسم...!


بی پلاک
ساعت15:05---3 فروردين 1393
با مطلبی جنجالی ب روز هستیم

سر بزنید
مرسییییی


خسرو
ساعت18:33---1 فروردين 1393
بعضی ترانه ها را می توان بارها و بارها گوش داد

بعضی انسان ها را می توان بارها و بارها دوست داشت !

.

.

زمان

برای آنهایی که در انتظارند آهسته است

برای آنهایی که نگرانند سریع است

برای آنهایی که غمگینند طولانیست

برای آنهایی که شادند کوتاه است

ولی برای آنهایی که عاشقند وجود ندارد !

“هنری ون دایک”
پاسخ:ممنونم...واقعا زیباست...


خسرو
ساعت18:33---1 فروردين 1393
یا سخنی داشته باش دلپذیر

یا دلی داشته باش سخن پذیر !

.

.

دو چیز شما را تعریف میکند :

بردباری تان وقتی هیچ چیز ندارید و نحوه رفتارتان وقتی همه چیز دارید !
پاسخ:بسیار زیبا!!!خیلی خوب و پر مفهوم بود...


http://sajjad5.loxblog.com/
ساعت17:35---1 فروردين 1393
وبتون خوبه اما ما بهتریم!!!!!!!1

http://sajjad5.loxblog.com/
پاسخ:سلام...ممنون از حضورتون...خیلی خوشحالم که وب شما بهتر از وب ماست.امیدوارم موفق باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 1 فروردين 1393برچسب:خدا,کمک, | 17:12 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.