هرشب

تو را گم میکنم هر روز و پیدا میکنم هر شب

بدینسان خوابها را با تو زیبا میکنم هر شب

تبی این کاه را چون کوه سنگین میکند آنگاه

چه آتشها که در این کوه بر پا میکنم هر شب

تماشاییست پیچ و تاب آتشها خوشا بر من

که پیچ و تاب آتش را تماشا میکنم هر شب

مرا یک شب تحمل کن که تا باور کنی ای دوست!

چگونه با جنون خود مدارا میکنم هر شب

چنان دستم تهی گردیده از گرمای دست تو

که این یخ کرده را از بی کسی(ها)میکنم هر شب

تمام سایه ها را میکشم بر روزن مهتاب

حضورم را ز چشم شهر حاشا میکنم هر شب

دلم فریاد میخواهد ولی در انزوای خویش

چه بی آزار با دیوار نجوا میکنم هر شب

کجا دنبال مفهومی برای عشق میگردی؟

که من این واژه را تا صبح معنا میکنم هر شب...

                                                                   (محمدعلی بهمنی)

 

 



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت11:38---28 آذر 1392
به سلامتی اون کسی که خودم انقدر بردمش بالا که حالا دیگه دست خودمم بهش نمیرسه
.


خسرو
ساعت11:38---28 آذر 1392
مغرور و خود شیفتـــــه نیستم…

ولی یاد گرفتم که تو زندگیـــــــــــم….

منت احدی رو نکشـــــم…

خداحافظ تو فرهنگ لغت من جوابـــــش فقط یه کلمه است..!

به ســــــــــلامـــــــت…
پاسخ:ممنون از نظرات زیباتون


حمید رضا
ساعت15:42---27 آذر 1392
کجا دنبال مفهومی برای عشق می گردی...؟.... واقعاً کجا دنبالش می گردیم...؟... تو کوچه های خلوت...؟... تو خیابونا...؟... تو چت های اینترنتی...؟... تو کامنت های وبلاگ ها...؟.... تو ...؟... کجا واقعاً...؟... ما گمشده های این عصریم... با لختی احساس گمشده... احساساتی گیج... منگ... خدا... دستمونو بگیر.................. درود بر بهمنی و سلیقه و دغدغه ی شما... ببخشید اگه نظرم مبهم یا بد بازخورد و برداشته... موفق باشید...
پاسخ:بازم ممنون از اظهار نظرتون.اینو هم بگم که این اشعار رو باور کنید بدون هیچ منظوری می زنم تو وبلاگ.فقط وفقط بخاطر اینکه دوستشون دارم.هیچ مخاطب خاصی هم در کار نیست...


احسان
ساعت11:13---27 آذر 1392
عالیه مرسی راستی اپم بیا
پاسخ:مرسی از نظرت


نیمــا
ساعت9:50---27 آذر 1392
سلام

مرسی مریم جان

نه این چه حرفیه

خودم هم دوست داشتم لنکت کنم

دوست خوب منی


پاسخ:مرسی.شما لطف دارین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:شب,عشق, | 20:1 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.