باید

(ای کاش )لاغر می شدم.(ای کاش)فلان غذا را دوست نداشتم.(ای کاش )خوشحال و خوشبخت بودم.(ای کاش)بیشتر تفریح میکردم.و....اما وقتی خود را متعهد می کنیم که (باید...)همیشه به آن رسیده ایم.

  -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نگاهتان را بر روی هدف متمرکز سازید نه بر روی چیزهایی که موجب هراستان میشود...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کل زندگی من روزی عوض شد که متوجه شدم هر آنچه در زندگی تجربه میکنم بر اساس خود زندگی نیست

بلکه بر اساس چیزیست که روی آن تمرکز میکنم تمرکز یعنی واقعیت. روی هر چه تمرکز کنی همان را به دست می آوری...موفق باشید

                                                                                                                                                                                           (آنتونی رابینز)


نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت12:13---23 آذر 1392
قشنگ بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 22 آذر 1392برچسب:تمرکز,واقعیت, | 15:58 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.