پابوس

هر چند حال و روز زمین و زمان بد است

یک تکه از بهشت،در آغوش مشهد است

حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای

آنجا برای عشق،شروعی مجدد است...

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان خوبم،

خداوند زیارت امام رضا ع رو نصیب این حقیر کرده و مدتی

نیستم و نمی تونم در خدمت دوستان خوبم باشم....

همه تون و دعا می کنم و به یاد همه هستم.

انشاالله قسمت همه بشه..آمین



نظرات شما عزیزان:

mace
ساعت23:27---27 شهريور 1393
سفر خوش و پر بركتى براتون آرزو دارم ، مارو هم در نظر داشته باشيد ، زيارت قبول......
پاسخ:ممنونم maceجان!به فکرتون بودم ودعاتون کردم...انشاالله خدا همه ی دعاها رو مستجاب کنه...


ازدواج- گل نرگس
ساعت17:19---27 شهريور 1393
خوشبخت ترین آدم ها اونایی هستند که این جمله رو می شنوند:
"عیب نداره، با هم درستش می کنیم."
http://ezdevaja.blogsky.com


سالمندان - خاطره
ساعت19:46---26 شهريور 1393
معلم برای سفید بودن برگ نقاشی ام تنبیهم کرد و همه خندیدند ...
اما من خدایی را کشیدم که دیدنی نبود؛ تو را به او می سپارم ...
http://salmandha.blogsky.com


معبر سایبری پایگاه کوثر 1
ساعت2:24---26 شهريور 1393

باید گاهی سکوت کنیم
شاید خدا هم حرفی برای گفتن داشته باشد


سلام امیدوارم سفری توام با ارامش داشته باشید گروه جدید مدیریت وب ترنم باران برایتان ارزوی سلامتی را دارد

التماس دعا


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت17:30---24 شهريور 1393
سلام مریم جون، خوشا به سعادتتون، ما رو هم دعا کنید،التماس دعا
پاسخ:سلام....یاد همه بودم و همه رو دعا کردم.


کاتالیزگر امید
ساعت22:24---22 شهريور 1393
ما الکترونا که کنارشونیم..اما بازم التماس دعا

حانيه
ساعت19:43---20 شهريور 1393
سلام عزيزم زيارت قبول منم چنوقت پيش رفته بودم قم عالي بود موفق باشي التماس دعا...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:امام رضا,, | 13:18 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.