با عرض سلام خدمت تمامی دوستان عزیز!شرمنده از اینکه مدتی نبودم.نت منطقه مشکل داشت.از امروز در خدمت تمامی دوستان هستم...



نظرات شما عزیزان:

؟؟؟
ساعت1:52---13 شهريور 1393
باعرض سلام و خسته نباشید

دوست عزیز در صورت تمایل ؛لطفا در بحث جدید وبلاگ شرکت نمایید لازم به ذکر است که هیچ گونه اجباری در کار نیست

باتشکر


بانو
ساعت2:08---12 شهريور 1393

ممکن است گاهي گريه کنم ولي هيچگاه در تنهايي گريه نمي کنم
خداوند اينجاست
اشکهاي مرا پاک مي کند...چون...
قلب من خانه ي خداست
ممکن است گاهي بيفتم و بلغزم اما هرگز در سقوط تنهــــــا نمي مانم
خداوند هست و مرا بلند مي کند... چون...
قلب من خانه ي خـــ?ــــداست
شايد گاهي رنج بکشم اما هرگز در اين رنج کشيدن تنهــــــا نمي مانم
پروردگار مرا از رنجها رها مي کند...چون...
قلب من خانه ي خـــ?ــــداست
خوشحالم براي اينکه مي دانم هرگز تنهــــــا نمي مانم
خداوند همواره با من است...چون...
قلب من خانه ي خـــ?ــــداست



شهرام
ساعت17:15---10 شهريور 1393

ما انسانها همگی زندگیمون رو مثل یه قالی باف می بافیم،
و به پهنای دلمون یه فرشی داریم (فرش دل)
هر کسی یه نقشی به فرش دلش زده
و از یه رنگ یا رنگهای خاص استفاده کرده ،
و هر کسی یه جوری می بافه،یکی ریز یکی درشت
یکی برجسته و ... ،یکی خودش زحمت کشیده
و خودش نقش و نگارش و زده و با دل خودش بافته،
یکی هم مثل فرشهای ماشینی،دیگران براش نقش زدن و بافتنش،
خوبه که ما فرشهامون رو خودمون طراحی کنیم
و طوری ببافیم که وقتی کسی میاد و میخواد
پا رو دلمون بزاره گره های فرش دلمون پاشو اذیت نکنه،
رنگهاشو طوری انتخاب کنیم که چشم کسی رو نزنه،
لطافت خودش رو داشته باشه وکاری کنیم که همه جرات کنن
پا رو فرش دل ما بذارن، میدونید که فرش خوب فرشیه ،که هر چی ،
پا بخوره قشنگتر میشه. طوری ببافیم که خریدار داشته باشه ...
ادمهای خوب هم ،مانندگلهای قالی اند؛نه انتظار باران را دارند
ونه دلهره چیده شدن اینان دراذهان چون گلهای قالی نقش میبندند
وماندگار میشوند،همانندتو مهربونی که داری این مطلب رو میخونی....
پاسخ:ممنونم آقا شهرام! عالی بود عالی...


mace
ساعت22:45---9 شهريور 1393
اين مشكلات رو همه به نوعى داريم ، انشاالله خدا سلامتى بدهد.
پاسخ:انشاالله...ممنونم از حضور گرمتون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 8 شهريور 1393برچسب:, | 22:6 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.