دلتنگی


 گاهی اوقات،

   

(دلتنگی) هم چیز بدی نیست.

 

باعث می شود

 

به تو فکر کنم،بی آنکه بدانم

 

 

زمان چگونه گذشته است...

 

 

  

 

 



نظرات شما عزیزان:

حاجی شهرام
ساعت15:17---28 مرداد 1393
آرامش نه عاشق بودن است
نه گرفتن دستی که محرمت نیست…
نه حرف های عاشقانه و قربان صدقه های چند ثانیه ای…
آرامش حضور خداست وقتی در اوج نبودن ها نابودت نمی کند…
وقتی ناگفته هایت را بی آنکه بگویی می فهمد…
وقتی نیاز نیست برای بودنش التماس ﮐﻨﯽ و غرورت را تا مرز نابودی پیش ببری وقتی مطمئن باشی با او هرگز
تنها نخواهی بود…
آرامش یعنی همین تو ، بی هیچ قید و شرطی خدا را داری…


حاجی شهرام
ساعت8:09---26 مرداد 1393
بنگر که یک گل چه اندازه حضور دارد ،
چه اندازه تسلیم زندگی ست!
آیا هیچگاه به گیاهی که در منزل داری به راستی نگریسته ای؟
آیا اجازه داده ای که آن موجود آشنا و در عین حال اسرار آمیز رازهایش را به تو بیاموزد؟
آیا توجه کرده ای که از چه آرامش ژرفی برخوردار است؟
همین که متوجه سکون و آرامشی که گیاه منتشر می کند شوی ، آن گیاه آموزگار تو ….
پاسخ:بسیار عالی...ممنونم از مطالب پر معنا و زیباتون...


ﻣﺠﯿﺪ
ساعت2:13---23 مرداد 1393
ﺟـــﺎﻟـــﺐ ﺑــﻮﺩ

بانو
ساعت2:01---23 مرداد 1393
خدا را دوست بدارید
حداقلش این است که یکی را دوست دارید که روزی به او می رسید.


پاسخ:بانو جان!ممنونم از حضورتون.زیبا بود.


amorous
ساعت22:59---21 مرداد 1393
خـנایـا ...
ایـטּ سـرنـوشتــے ڪـہ بـراґ بـافـتـــے
قـسمـتـــ یــقـہ اشْ یـہ خـورנه تـنـگـہ ...
قـربـوטּ נستـتـــ ، شـلـش کـטּ
נارґ خـفــہ مــےشـґ
(ولی این دلتنگی تمام وجود ادمو اتیش میزنه وادم رو به جنون میکشونه)


مسعود
ساعت19:44---21 مرداد 1393
مخاطب خاص؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

mace
ساعت18:22---21 مرداد 1393
نبودن وجودعزيزى دلتنگى رو سختتر ميكنه،
ولى بازگشتش همه ى سختيارو آب ميكنه.....


Kh
ساعت5:26---21 مرداد 1393

ممکن است گاهی گریه کنم ولی هیچگاه در تنهایی گریه نمی کنم
خداوند اینجاست
اشکهای مرا پاک می کند...چون...
قلب من خانه ی خداست
ممکن است گاهی بیفتم و بلغزم اما هرگز در سقوط تنهــــــا نمی مانم
خداوند هست و مرا بلند می کند... چون...
قلب من خانه ی خـــ♥ــــداست
شاید گاهی رنج بکشم اما هرگز در این رنج کشیدن تنهــــــا نمی مانم
پروردگار مرا از رنجها رها می کند...چون...
قلب من خانه ی خـــ♥ــــداست
خوشحالم برای اینکه می دانم هرگز تنهــــــا نمی مانم
خداوند همواره با من است...چون...
قلب من خانه ی خـــ♥ــــداست...

پاسخ:ممنونم از شما دوست عزیز! خیلی زیبا بود و پر از مفهوم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 19 مرداد 1393برچسب:دلتنگی,فکر کردن,, | 22:7 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.