دلخوشی

زندگي را دور بزن و آن گاه که بر تارک بلند ترين قله ها رسيدي، لبخند خود را نثار تمام سنگريزه هايي کن که پايت را خراشيدند.


روزگارا تو اگر سخت به من می گیری

با خبر باش که پژمردن من آسان نیست ،
گرچه دلگیر تر از امروزم
گر چه فردای غم انگیز مرا می خوانی
لیک باور دارم ، دلخوشی ها کم نیست ...
زندگی باید کرد!

(سهراب)



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت21:52---18 ارديبهشت 1393
همیشه راهی وجود دارد ...

عالی بود
پاسخ:خوشحالم که خوشتون اومده...


محمدرضا
ساعت21:00---18 ارديبهشت 1393
تا تو باشی چشم من بیکار نیست

هر کجا باشی از تو دست بر دار نیست

دست من محتاج آن دستان توست

این نفسها بسته بر چشمان توست


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت1:49---17 ارديبهشت 1393
خیلی زیبا بود ممنوووون
پاسخ:ممنون....نظر لطفتونه.


کوثر
ساعت20:43---15 ارديبهشت 1393
سلام ممنون كه بهم سر زديد.

آهنگ وبتون هم زیباست




پاسخ:ممنون عزیزم.نظر لطفتونه....


وحید
ساعت18:05---15 ارديبهشت 1393
سلام به گرمی اش رشته



سلام ملیکم ابجی مریم خیلی ممنون سر زدی

یه خورده سرم شلوغه امتحانا این داستانا

بازم ممنون به وبلاگم سر زدی
پاسخ:سلام آقا وحید! آش رشته کجا بود؟یاد ماه محرم افتادم...منهم گرفتار امتحانات هستم ولی دلم نمیاد که به دوستام سر نزنم...مرسی از حضور گرم و صمیمی تون...


گمنام گمنامی
ساعت15:01---15 ارديبهشت 1393
سلام علیک

قایقی خواهم ساخت

خواهم انداخت به آب

دور خواهم شد از این خاک غریب

دور خواهم شد

خیلی زیبا بود

من شرمنده ام اگر دیر به دیر سر میزنم

به بزرگواری خودتون ببخشید

خیلی سرم شلوغه

شرمنده

یاعلی
پاسخ:چه عجب از این ورا!!!سلام...ممنون که بهم سر زدین.


لیلا
ساعت12:28---15 ارديبهشت 1393
مطلب جادوئی بود حال کردم ♥ عکسش هنوز جالبتر بود ♥ زندگی باید کرد گاه با یک گل سرخ ،گاه با یک دل تنگ ،گاه با سوسوی امیدی کمرنگ ،باید خندید بر غمی بی پایان ،لحضه هایت بی غم ، روزگارت آرام
پاسخ:نوش جانت لیلون عزیز...خیلی لطف کردی عزیزم.


کوثر (عاشقان مهدی)
ساعت3:05---15 ارديبهشت 1393
سلام مریم خانم وبلاگ خوبی دارید موافق باشی تبادل لینک کنیم تا بهم سربزنیم من شمارو لینک کردم موفق باشی بمن هم سربزن

http://sarbazegomnamemahdi.loxblog.com/(عاشقان مهدی)
پاسخ:سلام. مرسی از حضورتون و اظهار لطفتون.


نبما
ساعت14:29---14 ارديبهشت 1393
آنقدر پیش این و آن از خوبی هایش گفتم

که وقتی سراغش را میگیرند

شرم دارم بگویم

تنهایم گذاشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:زندگی,دلخوشی, | 1:57 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.