بی نشان

پرستوی مهاجرم چرا ز لانه می روی؟

اگر ز لانه می روی،چرا شبانه می روی؟

قرار من،شکیب من،مهاجر غریب من

فدای غربتت شوم،که مخفیانه می روی

حیات جان،امید من،علی ز تو بود خجل

که با کبودی بدن،ز تازیانه می روی

کبوتر شکسته پر،مرا به همرهت ببر

چرا بدون همسرت ز آشیانه می روی؟

الا به رخ نشانه ات،مگر شکسته شانه ات

که موی زینبین خود،نکرده شانه می روی

فتاده بر دلت شرر،که تو در این دل سحر

ز همسرت غریب تر،برون ز خانه می روی

همای بی ترانه ام،چرا ز آشیانه ام

به کوی بی نشان خود،پر از نشانه می روی؟

چهار طفل خونجگر،زنند در غمت به سر

تو بر زیارت پدر،چه عاشقانه می روی...

 



نظرات شما عزیزان:

ليلا
ساعت13:40---17 فروردين 1393
slam maryam gan ziba bod
پاسخ:ممنون از حضورتون....نظر لطف شماست.


خسرو
ساعت11:58---17 فروردين 1393
ساده هستم

ساده می بینم

ساده می پندارم زندگی را

نمیدانستم جرم می دانند سادگی را

سادگی جرم است و من مجرم ترین مجرم شهرم

ساده می مانم...

ساده میمیرم...

اما...

ترک نمی گویم پاکی این سادگی را
پاسخ:دل من از تبار دیوارهای کاهگلی ست...ساده می افتد،ساده می شکند،ساده میمیرد.دل من اما سخت فراموش می کند...


خسرو
ساعت11:57---17 فروردين 1393
وقتی از دنیا و آدماش خسته و نا امید شدی



برو کوه و داد بکش آیا امیدی هست؟



اون وقت این جواب رو میشنوی:



هست، هست، هست
پاسخ:بسیار زیبا!!!همیشه امید هست.فقط آدمیزاده که خیلی کم حوصله ست...با آرزوی بهترینها برای شما


رضا
ساعت21:32---16 فروردين 1393
حضرت حیدربه نام فاطمه حساس بود

خلقت ازروز ازل مدیون حرف یاس بود

ای که راه بستی میان کوچه ها برفاطمه

گردنت رامیشکست آنجااگرعباس بود
پاسخ:مطلبتون عالی بود...خیلی زیبا!!!ممنون از اینکه قابل دونستین و نظر دادین....


ثنــای دوست داشتنی
ساعت19:56---15 فروردين 1393
در مدینه ماتمی چون ماتم زهرا نبود / چون به گلزار نبی جز یک گل زیبا نبود / در تمام زندگی داغی برای مرتضی / سخت چون داغ عزیزش حضرت زهرا نبود...
پاسخ:مطلب زیبایی بود...ممنون از حضورتون.


zahra
ساعت18:55---14 فروردين 1393
التماس دعا عزيزم
پاسخ:نه مثل هر کس،مثل کسی که برایم کس دیگریست!دعایت می کنم....تو نیز!در لحظه های زنده ی ذهنت،بی التماس من برایم سهمی از دعا بگذار....


بی پلاک
ساعت15:55---14 فروردين 1393
سلام

اولا ممنون از حضورتون

دوما ممنون از نظرات زیباتون

سوما خیلی خوبین...

یاحق
پاسخ:سلام...شما نسبت به بنده لطف دارین...خوبی از خودتونه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 14 فروردين 1393برچسب:آشیانه,تازیانه, | 10:8 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.