دوستی

من گمان می کردم
دوستی همچون سروی سر سبز،
چهار فصلش همه آراستگی است
من چه می دانستم
هیبت باد زمستانی هست
من چه می دانستم
سبزه می پژمرد از بی آبی
سبزه یخ می زند از سردی دی
من چه می دانستم،دل هر کس دل نیست
قلبها صیقلی از آهن و سنگ
قلبها بی خبر از عاطفه اند،
سخن از مهر من و جور تو نیست،سخن از
متلاشی شدن دوستی است
و عبث بودن پندار سرور آور مهر...

 



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت13:22---9 فروردين 1393
به درخت نگاه کن...



قبل از اینکه شاخه هایش زیبایی نور را لمس کند



ریشه هایش تاریکی را لمس کرده...



گاه برای رسیدن به نور،باید از تاریکی ها گذر کرد...


پاسخ:آفرین...مطلب خیلی زیبایی نوشتین...تشکر


خسرو
ساعت13:22---9 فروردين 1393
خوشبختي ما تو سه جمله خلاصه شده

تجربه از ديروز، استفاده از امروز، اميد به فردا

ولي با سه جمله ديگه زندگيمون رو تباه مي کنيم

حسرت ديروز، اتلاف امروز، ترس از فردا
پاسخ:ممنون از حضورتون....جملات بسیار زیبا و آموزنده ای بود.به امید عمل


بی پلاک
ساعت11:37---8 فروردين 1393
سلام منتظر حضورت هستم...

محیا
ساعت19:14---4 فروردين 1393
آن بهاری که نسیمت را ندارد بهتر است


هر شب عیدش ببارد برف سنگین بیش تر


خواب دیدم (نیستی) تعبیر آمد (می رسی)


هر چه من دیوانه بودم، ابن سیرین بیش تر!





سلام مریم جان خوبی؟ سال نو مبارک انشاالله سال خیلی خوبی داشته باشی و همیشه ی همیشه شاد و خوشحال باشی عزیزم
پاسخ:مرسی محیا جان!مطلب زیبایی بود....ممنون
پاسخ:سال نو شما هم مبارک....انشاالله سال خوبی پیش رو داشته باشید...


بی پلاک
ساعت13:42---4 فروردين 1393
دلی ک تنهاست را نباید دلداری داد

بلکه باید

دل،داری داد...
پاسخ:بسیار زیبا!!!ممنون از حضور گرمتون...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:دوستی,عاطفه, | 23:25 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.