مقصد نا معلوم

...
     با خودتان خوب تا کنید
با خودتان که خوب تا نکنید
    روزگار شما را تا میکند  
می کند توی پاکت و می اندازد توی صندوق پستی ؛
به یک مقصد نامعلوم
خودت به جان خودت بیفت
خودت خودت را بساز  
                         خودت مواظب خودت باش
وگرنه دیگران به تو هر شکلی
که دلشان بخواهد  می‌دهند.



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت15:45---29 اسفند 1392
سلام بسیار زیبا بود افرین یادت نره بهم سر بزنی
پاسخ:سلام سارا خانم!ممنونم...حتما بهت سر می زنم.


بی پلاک
ساعت23:17---28 اسفند 1392
سلام بی پلاک هستم

دارنده boronsy

وبلاگی دیگر داریم ک در گوگل دارای رتبه 2 است

از این ب بعد روی اون کار می کنم

اونجا لینک شدید

لینکمون کنید ممنون یاعلی
پاسخ:سلام...تبریک میگم.چشم حتما لینکتون میکنم.


مسعود
ساعت15:26---25 اسفند 1392
چقد زیبا و پرمفهوم!

خسرو
ساعت12:32---25 اسفند 1392
وقتتان را صرف کسانی کنید که شما را در همه حال دوست دارند
آنرا بیهوده تلف افرادی که
فقط هرگاه منفعتشان میطلبد دوستتان دارند ٬ نکنید . . .


مریم
ساعت18:46---23 اسفند 1392


گاه در راقفل می کند

کاه ان را برایم می گشاید...

گاه به مقصد می رسم اما بیهوده است ...

آنگاه مرا به آن نقطه ی مرتفع فرامی خواند:

گاه بی صبرانه در انتظار ندای او می مانم

گاه بی صبرانه در انتظار ندای او می مانم

گاه جملات محرمانه بر زبان می راند

براستی این است جوهر حقیقی یارم

حقا که شهریاری عشق من

ومن در جامه ی کنیزی

مایلم بی هیچ دریغ بندگی کنم

وبا دستهایی برسینه آماده بایستم

نکند از در خانه ات برای لحظه ای دور شده باشم ؟

باشد که نگاه مهربانت

هرگز ازمن نچرخد عشق من !
پاسخ:آمین...بسیار زیبا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 23 اسفند 1392برچسب:خوب,مواظب, | 9:57 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.