دوستان



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:26---4 اسفند 1392
ب سلامتی تمام دوست ها

حمید رضا
ساعت12:01---3 اسفند 1392
پروردگارا... به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم نـدارند، گـریه کنم بـرای کسانی که هیچگاه غـم من را نخوردند، لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند و عشق بورزم به کسانیکه عاشقم نیستند..............*.............. درود بر شما و تصویر و نوشته ی زیبای این پُستتون... موفق باشید و مؤید... ما که تو اغلب دوستیایی که به خاطرشون زندگیمونو هم حاضر بودیم بدیم خیری ندیدیم... هرچند هستند دوستانی همیشه دوست... ان شاالله شما و عزیزان سرزمینم دوستانی داشته باشند زلال... درود...
پاسخ:سلام...مطالب زیباتون همیشه مملو از روحیه ست...بسیار زیبا نوشتین.ممنونم...ضمنا خیلی خیلی ممنونم که به بنده با عنوان استاد یاد کردین...شرمنده می کنین آقا حمیدرضا !من کجا و استادی کجا؟ولی بابت لطفی که به بنده دارین بسیار سپاسگذارم....


فرشید
ساعت20:42---1 اسفند 1392
عااااااااااااااااااااااااااااا االی بود
پاسخ:ممنون از نظر زیباتون


ثنــای دوست داشتنی
ساعت20:41---1 اسفند 1392
سلام عزیزم ،وبلاگ زیباتو لینک کردم،لطفا لینکم کن
پاسخ:سلام.تشکر بابت حضور گرمتون.چشم با کمال میل


رضا
ساعت20:32---1 اسفند 1392
عالی بود
پاسخ:ممنون از حضورتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:مهربانی,دوستی, | 20:14 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.