به همین سادگی

در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت

حال آنکه گویا ایستاده بودم...

چه غصه هایی که فقط باعث سپیدی مویم شد

حال آنکه قصه ای کودکانه بیش نبود.

دریافتم کسی هست که اگر بخواهد میشود

وگر نه نمی شود..(به همین سادگی)

کاش نه می دویدم و نه غصه می خوردم

  

        (فقط او را می خواندم)

 

(سلام به شما دوستان عزیز!یه سفر زیارتی برام پیش اومد که باعث شد مدتی نباشم و به شما سر نزنم.از همه معذرت میخوام و در خدمت شما هستم)



نظرات شما عزیزان:

حمید رضا
ساعت12:11---27 بهمن 1392
سلام و عرض ادب... رسیدنتون بخیر ... زیارتتون قبول... ان شاالله که ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نگذاشته باشید... ممنونم بابت حضور و ابراز همدردیتون توی وبم... بسیار سپاس... درود بر شما... نوشته هاتون رو بار دیگه تحسین میکنم و ان شاالله که همیشه موفق باشید و مؤید و به آرزوهای نیکتون برسید... درود...
پاسخ:سلام.ممنونم...انشا الله قسمت شما هم بشه...بله دعاتون هم کردم.مگه میشه فراموش کنم...امیدوارم همیشه سلامت باشید.


ليلا
ساعت13:25---26 بهمن 1392
زيبا بود اميدوارم هميشه مسائل را آسان بگيريم تا به راحتي آنها را پشت سر قرار دهيم راستي زيارت قبول مطمئن هستم يادم كردي مرسي گلم
پاسخ:مرسی گلم.جاتون خالی .خیلی خوش گذشت...


رضا
ساعت23:36---25 بهمن 1392
خیلی جالب بود
پاسخ:ممنونم...نظر لطف شماست


بی پلاک
ساعت22:24---25 بهمن 1392
سلام دوست عزیز

آپم و منتظر نظرت
پاسخ:سلام.چشم .حتما میام...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 25 بهمن 1392برچسب:دویدن,ایستادن, | 18:35 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.