دلم پرواز می خواهد...

دلم پرواز می خواهد...

دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد...

دلم آواز می خواهد...

دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد...

دلم بی رنگ و بی روح است...

دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد....

 



نظرات شما عزیزان:

ثنــای دوست داشتنی
ساعت22:58---14 اسفند 1392
مریم جون خیییییییییییییلی زیبا بود ،ممنون

بی پلاک
ساعت22:01---16 بهمن 1392
دلم او را میخواهد
او ک همیشه هست اما غافلم از یادش


مسعود
ساعت15:53---15 بهمن 1392
حرف نداشت

خیلی زیبا بود

دمت گرم

اینم لایک


پاسخ:مرسی که بهم سر زدی.نظر لطف شماست.


حمید رضا
ساعت16:25---12 بهمن 1392
منم آن مرغ آن مرغی که دیریست... به سر اندیشه ی پرواز دارم... سرود ناله شد در سینه ي تنگ ... به حسرت ها سر آمد روزگارم ...*....................................* درود بر شما... شعر بسیار بسیار زیبایی رو نوشتید... خیلی حس خوبی داره... درود بر شما... ممنون بابت این حس... پرواز...
پاسخ:ممنون از حضور گرم و صمیمیتون.خیلی خوشحالم که خوشتون اومد از مطالب...موفق باشید.


m
ساعت15:39---12 بهمن 1392
مرسی که اومدی خیلی خوشحال شدم ایشالله موفق باشی بازم سر بزن وبلاگتو به دوستام معرفیمیکنم تو هم همین کارو بکو

دباره بیا

موفق باشی
پاسخ:ممنون از حضورت.چشم حتما


m
ساعت16:31---11 بهمن 1392
سلام وبلاگ خیلی خوشگلی داری منم خودم اردیبهشتیم بهترین ماهه خوشحال میشم به وبلاگ منم یه سری بزنی اگه مواقی تبادل لینک هم بکنیم منتظرتم بیای ها
پاسخ:سلام.مرسی نظر لطف شماست...چشم با افتخار شما رو لینک می کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 11 بهمن 1392برچسب:پرواز,آواز, | 16:7 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.