گل من

گل من پرنده ای باش به باغ باد بگذر

مه من شکوفه ای باش به دشت آب بنشین

گل باغ آشنایی گل من کجا شکفتی؟

که نه سرو می شناسد نه چمن سراغ دارد

نه کبوتری که پیغام تو آورد به بامی

نه به دست مست بادی خط آبی پیامی

نه بنفشه ای نه جویی نه نسیم گفتگویی

نه کبوتران پیغام نه باغهای روشن

گل من میان گلهای کدام دشت خفتی؟

به کدام راه خواندی؟به کدام راه رفتی؟

گل من راز ما را به کدام دیو گفتی؟

که برید ریشه ی مهر شکسته شیشه ی دل

من این گیاه تنها به گلی امید بسته

همه شاخه ها شکسته

به امیدها نشستیم و به بادها شکفتیم

در آن سیاه منزل به هزار وعده ماندیم

به یک فریب خفتیم....(محمود آزاد تهرانی)

 

 



نظرات شما عزیزان:

حمید رضا
ساعت14:21---7 بهمن 1392
دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پاي ... فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد ... (حافظ) ...........................* ...................... درود بر شما... بسیار انتخاب شایسته ایه این نوشته... تحسین میشید... درود...
پاسخ:ممنون از حضورتون...لطف دارید...موفق باشید.


محیا
ساعت10:03---7 بهمن 1392
سلام مریم عزیزم

خیلی زیبا بووود.

گلم وبلاگت یکم برا من سنگین باز میشه فکر کنم اشکال از مرورگرم باشه اگه دیر به دیر میام ببخش
پاسخ:سلام محیا جان!خوبی؟وبم متعلق به شما دوستان گلمه.هر وقت بیاین خوشحال میشم.مرسی گلم.


بی پلاک
ساعت21:38---6 بهمن 1392
دل من اگر دل بود ک ب تویی ک دل نداری دل نمی بست

دلدار من ، دلم تنگ دلتنگی هایت شده...

"جمله ای از خودم"
پاسخ:احسنت! چه مطلب قشنگی!ممنون که به وبم سر زدی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:گل,گیاه, | 21:16 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.