حسین پناهی



نظرات شما عزیزان:

vqh
ساعت10:59---7 بهمن 1392
همیشه فکر می کنیم چون گرفتاریم واسه خدا وقت نداریم غافل از اینکه چون برای خدا وقت نمی ذاریم گرفتاریم.



ممنون ازحسن نظرتون در مورد وبلاگم منو مشتاقتر کردی کارم رو جدی تر دنبال کنم
پاسخ:مطلب زیبایی نوشتین.ممنون.امیدوارم موفق باشید.


مسعود
ساعت15:35---3 بهمن 1392
سلام ابجی مریم

ممنون ک بهم سر زدی و ب وبت دعوتم کردی

پست های زیباییییییییی گذاشتی دمت گرم

راسی من تورو با افتخار لینک کردم

خوشحال میشم شماهم منو بلینکی

و بازم بهم سر بزنی

منم تازه اپ کردم

منتظرت هستم

نظر یادت نره
پاسخ:سلام.ممنون بابت حضور گرم و نظرتون...شما لطف دارین..چشم حتما لینکت میکنم....بازم به وبم سر بزن...


حمید رضا
ساعت22:41---2 بهمن 1392
مشكلات خود را بر ماسه ها بنويسيدو موفقيت هايتان را بر سنگ مرمر... « پرمودا باترا ».......................................................... *....... درود بر شما... روح مرحوم پناهی عزیز شاد خواهد شد وقتی می بینن که انسان هایی هستن که با اندیشه هاشون زندگی می کنن و روزگار می گذرونن... سپاس بابت حضور و نظرات زیباتون...
پاسخ:چقدر خوبه کسی هست که وقتی بهش فکر میکنی اونقدر گرم میشی که یادت میره هوا چقدر سرده...انشا الله همیشه سلامت باشید و بهم سر بزنید...ممنونم


مریم
ساعت11:24---2 بهمن 1392
از تصادف جان سالم به در برده بود و می گفت

زندگی اش را مدیون ماشین مدل بالایش است

و خــــــــــــــــــــــــدا همچنان لبخند میزد. . .

`پیش من هم بیاین خوشحال می شم


پاسخ:مرسی آجی مریم...مطلبت هم قشنگ بود...چشم میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:لذت,حسرت, | 20:33 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.