عید قربان

یک نخ از جامه ی احرام تو،ما را کافیست

نه که ما را،همه ی خلق جهان را کافیست

پسر حضرت نرگس،به جمالت نازم

گوهر مهر تو ما را به دو دنیا کافیست

در منی یا به حرم یا عرفات یا مشعر

لحظه ای یاد کنی از من شیدا کافیست

گر تو راضی شوی از من،همه روزم عرفه ست

نامه ای گر شود از سوی تو امضا کافیست...

 

 

عید قربان بر تمامی دوستان مبارک

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mace
ساعت6:35---15 مهر 1393
من را آنگونه حیامند كن كه گویی حضور عزیزت را احساس می كنم.
خدایا! من را با تقوای خودت سعادتمند گردان........
من ابن جمله دعاى عرفه رو خيلى دوست دارم.
عيد شما هم مبارك.
پاسخ:بسیار زیبا بود....مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:عید قربان, | 9:15 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.