شب کوفه

شبی کانرا بود صبحش قیامت،آنشب است امشب

که غرق اشک خونین،روی ماه و کوکب است امشب

شبی تاریک و محنت زای،همچون خاطری غمگین

دل زهرا پریشان،همچو موی زینب است امشب

شب قدراست و خوش از سوز دل با حضرت جانان

علی را تا سحرگاهان،هزاران مطلب است امشب

بگیسوی پریشان زینبش دامنکشان گفتا:

پدر آهسته رو ،گویا قمر در عقرب است امشب

سوی مسجد روانی و نمی دانم چرا قلبم

هراسان همچو طفل تازه اندر مکتب است امشب

دو چشم مرتضی بر آسمانها خیره و دایم

لب جانپرورش در ذکر یارب یارب است امشب

الهی این شب تاریک هجران کی سحر گردد؟

علی را دل زشوق وصل،در تاب و تب است امشب

مرا امشب به تیغ ابن ملجم وعده فرمودی

خوشا آندم که آن محراب بر من محرم است امشب

الهی میسپارم کودکان خویش را بر تو

که در ساعات آخر،فکرشان ام و اب است امشب...

 

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت2:47---31 تير 1393
ی کاش از این خاک، صدا برخیزد

یا دستی باز بر دعا برخیزد

ای کاش دل فتاده در دام گناه

با گفتن یا علی(ع) ز جا برخیزد . . .
التماس دعا
پاسخ:خیلی زیبا بود سارا جان!محتاجیم به دعا.


مسعود
ساعت18:23---29 تير 1393
لایک


Kh
ساعت13:35---26 تير 1393
بر روح تمام شیعیان تیغ زدند

بر مردترین مرد جهان تیغ زدند

خورشیدبه سینه، ماه برسر می زد

انگاربه فرق آسمان تیغ زدند

سالروز ضربت خوردن امام علی(ع) تسلیت باد


m
ساعت12:30---25 تير 1393
دستهای من دخیل دل پاکت...
مرا در این ساعات نه به بهای لیاقت،بلکه به رسم رفاقت اول حلال وبعدهم دعاکن.
وخداکندکه بدانی چقدر محتاج است،نگاه خسته ی من بر دعای دستانت
التماس دعا...

پاسخ:ممنونم مهناز جون،از اظهار لطفی که نسبت به بنده داری.باور کن همیشه برای دوستام دعا میکنم.حتی برای شما دوستان عزیزی که نه دیدمتون و نه ازحاجتتون خبر دارم.چون برام فرقی نمی کنه.همین که ببینم کسی منو قابل میدونه و التماس دعا میگه منهم خدا شاهده کوتاهی نمی کنم.امیدوارم به حق این لیالی قدر حاجتتون روا و مشکلتون حل بشه...آمین.


mace
ساعت10:43---25 تير 1393
درسته لحظه حزن انگيزيه ....
وقتى جمله ، به خداى كعبه ، رستگار شدم رو، به زبون مياره
اوج خوشحالى امام مشخص ميشه .
از دست مردم دو رو راحت ميشه......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:شب کوفه,شب قدر,علی ع, | 7:40 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.