شهر بارون

منم مثِ تو ماتِ این قصه ام       تو هم مثِ من امشبو دعوتی

درست تو همین ساعت و ثانیه       سزاوارِ زیباترین رحمتی

تو این حس و حال عجیب و غریب       دوتا بال می خوای که رو شونته

تو از هر مسیری بری می رسی        تو از هر دری بگذری خونته

ازین سفره ها معجزه دور نیست        ببین دست دنیا تو دست منه

دعا می کنم تا اجابت بشه        دعا می کنم چون دلم روشنه

من از عشق بارون به دریا زدم         به بارون و به آسمون دعوتیم

چه مهمونیِ با شکوهی شده         تو این لحظه هایی که هم صحبتیم

 



نظرات شما عزیزان:

KH
ساعت12:52---16 تير 1393
بارالها! ما را از ترکش خمپاره های گناه حفظ کن!

بارالها! بین ما و گناه سیم خاردار بکش و

این فاصله را مین گذاری کن!
پاسخ:الهی آمین.ممنون از حضور گرم و صمیمی تون عزیز!


mace
ساعت16:48---15 تير 1393
حال و هوايى كه اين ماه داره نه تنها آدمارو، بلكه دلهارو هم به هم نزديك ميكنه....
از اين سفره ها معجزه دور نيست....
جالب بود دستت درد نكنه.
پاسخ:خواهش...نظر لطفتونه عزیز!


حامد
ساعت11:33---15 تير 1393
خوشگل بود آفرین
پاسخ:ممنون آقا حامد! نظر لطفتونه...


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت23:35---14 تير 1393
از دور صدای ربنا می شنوم
بانگ جرس نام خدا می شنوم
هنگامه ی وصل است بیایید که من
عشق و طرب حمد و ثنا می شنوم


بی پلاک
ساعت16:49---14 تير 1393
من عاشق این اهنگ محمد علیزاده ام...

m
ساعت11:13---14 تير 1393
خدایا کوچه های قلبم

پر از عطر حضور توست

همیشه کنارم باش

همیشه پناهم باش

هرگز دستم را رها مکن...

هرگز...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:مهمونی,دعا,معجزه, | 23:27 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.