فرصت آخر

کوله بارت بربند!

شاید این چند سحر،

فرصت آخر باشد.که به مقصد برسیم.

بشناسیم خدا را و بفهمیم

که یک عمر چه غافل بودیم...

ای سبکبال در این راه شگرف!

در دعای سحرت،در مناجات خدایی شدنت،

هرگز از یاد مبر!

من جامانده بسی محتاجم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت1:38---20 تير 1393
سلام مارم دعا کنین .ممنون
پاسخ:سلام...چشم آقا حامد!محتاجیم به دعا.


Kh
ساعت22:20---15 تير 1393
مريم خانوم عزيزم سلام شب به خير
نماز وروزه هاتون قبول
التماس دعا
پاسخ:سلام...قبول درگاه حق.چشم عزیزم،من بنده ی روسیاه خدام.برات دعا میکنم امیدوارم دعاهام مستجاب بشه.


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت23:39---14 تير 1393
عازم یک سفرم، سفری دور به جایی نزدیک
سفری از خود من تا به خودم
مدتی هست نگاهم به تماشای خداست
و امیدم به خداوندی اوست...
پاسخ:بسیار عالی!!!ممنونم الهه خانم.


arash
ساعت22:54---13 تير 1393
سلام.....خوبی؟
این آدرس وب جدیدمه حتما بهش سربزن و لینکش کن
http://fun-ax.loxblog.com
پاسخ:سلام.ممنون از حضورتون.


m
ساعت14:47---13 تير 1393
رمضان امد و من امده ام

باز هم قید خودم را زده ام

راه گم کرده ترین بنده منم

پیش چشمان تو شرمنده منم

طاعات وعباداتتان قبول درگاه الهی

التماس دعا

پاسخ:ممنونم مهناز جون!طاعات شما هم قبول درگاه حق...محتاجیم به دعا.چشم


Kh
ساعت8:57---13 تير 1393
هديه روز جمعه

>> آقاي خاص <<
وقتي بساط شاعريم پا گرفت و بعد...
مهرت درون سينه ي من جا گرفت و بعد...
دستم که هيچ...سر به هوايت بريدهشد
آنجا که حرف زلف تو بالا گرفت و بعد...
بايد براي ديدنتان رو به راه شد
چشمي دگر براي تماشا گرفت و بعد...
يعقوب شد به پاي شما بين ندبه ها
از بسکه ذکر يوسف زهرا گرفت و بعد...
اينگونه نيست آمدنت بين جمعمان
بايد برات روضه ي سقا گرفت و بعد...
اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:آمین! ممنونم خدیجه خانم عزیز!خیلی زیبا بود.


mace
ساعت8:47---13 تير 1393
خدا يا به همه كمك كن امسال كه ميان مهمونت ميشن، از سال قبل بيشتر بشناسنت، .....
شايد چنان خودمونى شديم، كه سر زده ،بدونه دعوت ، دست خالى ،.............دوباره !!
ما دست خاليهارو در مناجاتتون ياد كنيد ، مرسى
پاسخ:آمین! چشم دوست عزیز!محتاجیم به دعا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:مناجات,دعای سحر, | 23:21 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.