حلول ماه مبارک رمضان

لا حول ولا قوه الا باالله العلی العظیم

هیچ نیرو و حرکتی نیست مگر بوسیله ی خدای والا و بزرگ.

خدایا! سال های سال در حفظ جلوه های ظاهری ایمانم کوشیدم.

نماز مستحبی بسیار خواندم،روزه گرفتم،شبهای درازی را به عبادت

گذراندم و بسیار ذکر تو گفتم،اما حالا،در میانه ی راه زندگی

احساس می کنم که از قافله ی مومنان تو جا مانده ام.

خدایا! خدای خوبم!

چه روزها سر بر سجده ی تو گذاشتم اما دلم از یقین به رحمت تو،

خالی بود و چه شبها که نوای (امن یجیب)سر دادم،

اما روحم پر از اضطراب و تشویش بود.

خدایا!در میان این خم و راست شدن ها،در لابه لای

یا قاضی الحاجات گفتن ها،در پیچ و خم تند اتفاق های زندگی،

کجا بود ایمان باطنی و یقین قلبی من به حضور مهربان تو؟و

 قدرت بی منتهایت که اینگونه مشوش و غمگین شدم.

خدایا! از همین امروز و از همین حالا کمکم کن تا به ایمان و یقین قلبی

برسم.تا باور کنم در لحظه لحظه ی زندگی ام حضور داری و در کمال رحمت

و رافت و مهربانی،مراقب من و زندگی ام هستی،

چه آنجایی که حضور دارم و هستم و چه آنجایی که حضور ندارم و نیستم...

(مهرنوش صفایی.مجله ی راز)

(فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو به تمامی دوستان عزیزم تبریک میگم،انشاالله ماه خوب و پر از خیر و برکتی باشه برای همه...التماس دعا)

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت2:03---20 تير 1393
سلام ای داد .ما کجا .اینایی که نوشتی کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام...ممنون از حضورتون.


mace
ساعت16:40---10 تير 1393
اين عكس واقعأ محشره ...
هم حزن انگيزه هم آرامش بخشه
ميتونم كپى كنم ؟
پاسخ:ممنونم از حضورتون...بله می تونین.


Kh
ساعت0:17---10 تير 1393
چه متن زيبايي!!
ان شاالله روزه دارواقعي باشيم
پاسخ:ممنونم....انشاالله.


farnam2011
ساعت18:57---8 تير 1393
سلام وبت خیلی جالب بود مطلبت حرف نداشت.
سایت منم تازه افتتاح شده اگه خواستی عضو شو و مطلب بزار.
بعدشم لینکم کن بگو با چه اسمی بلینکمت.
kajokole.ir
پاسخ:ممنونم.نظر لطفتونه.چشم حتما میام.


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت21:53---7 تير 1393
ماه مبارک آمد ، ای دوستان بشارت
کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت
آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز
باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت

حلول ماه مبارک رمضان بر شما مبارک

التماس دعا...
پاسخ:ممنونم الهه جون!شما همیشه لطف دارین.محتاجیم به دعا عزیزم.


m
ساعت18:12---7 تير 1393
عاشقان معشوق خود پیدا کنند / تا سحر در گوش او نجوا کنند
درد خود گویند با درمان خویش / با طبیب و یا انیس جان خویش . . .

**********

روزه یعنی نفس خود پاک کن قلب ابلیس درونت چاک کن
راه پرواز است سوی آسمان ماه گردیدن بسان عاشقان

التماس دعا
پاسخ:عالی بود مهناز جون عالی.چشم محتاجیم به دعای شما عزیزان...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 7 تير 1393برچسب:رمضان,ماه مهمانی خدا, | 15:13 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.