25 اردیبهشت(تولدم)

مهربانا
جان مرا آن گونه آرام کن تا آنجا که بی مهری است
عشق بورزم آنجا که تقصیر وکوتاهی است ببخشایم وآنجا که نومیدی است به نور امید زنده نگهدارم
پس مرا ایمانی عطا فرما که تردیدها را با یقین استوار گردانم و اندوه را با شادمانی تباه سازم
که این است زندگی شکیبایان مصلحت

 



نظرات شما عزیزان:

m
ساعت16:56---2 خرداد 1393
خدای اطلسی ها باتو باشد

پناه بی کسی ها باتو باشد

تمام لحظه های خوب یک عمر

بجز دلواپسی ها باتو باشد



سلام مریم خانم

تولدتون باتاخیر مباااارررک



ببخشید دیر اومدم! بی وفانیستم! فراموشتون هم نکردم!

فقط کمی سرم شلوغه!

به هرحال به قول معروف عذر تقصیر جهت تاخیر!



بازم تولدتون مبااااااااررررررررک



شما چرا پیش من نمیاید؟؟!! قهرید؟!
پاسخ:سلام مهناز خانم عزیز!چه عجب از این ورا؟!!! ممنون از ابراز محبتت.امیدوارم سرت خلوت بشه و زود زود بهم سر بزنی....خداییش فکر کردم بی خیال من شدی.... نه مهناز جون چرا قهر باشم.دور امتحانات هستم.ولی سعی میکنم اگه شده برا چند دقیقه بیام نت.ولی حتما بهت سر می زنم.


ليلا
ساعت12:12---29 ارديبهشت 1393
عزيزم تولدت مبارك تولدت مبارك ♥♥ مريم عزيزم چند وقتي است كه شارژ اينترنت مون تموم كرده حالا تازه اين را ديدم ذوق زده شدم انشا... 1000 ساله شي گلم دوستار هميشگي شما ليلا♥♥3♥
پاسخ:مرسی عزیز دلم...شما لطف دارین نسبت به بنده....
پاسخ:منهم دوستت دارم و برات هیچوقت جایگزینی نیست...


مسعود
ساعت15:26---28 ارديبهشت 1393
منم تولدت رو تبریک میگم

ببخشید دیر شد

خبر نداشتم

راسی قالب جدیدت مبارک


پاسخ:سلام آقا مسعود!چه عجب از این ورا؟!!مرسی ممنون از حضورتون...


reza
ساعت12:33---27 ارديبهشت 1393
سلام...

مریم خانم ببخشید دور شده

ولی تولدت مبارک
پاسخ:سلام آقا رضا!!!خواهش می کنم....ممنون


مریم
ساعت19:55---26 ارديبهشت 1393
عاقلانه ترین کلمه "احتیاط" است

حواست را جمع کن



دست و پا گیر ترین کلمه "محدودیت" است

اجازه نده مانع پیشرفتت شود



سخت ترین کلمه "غیر ممکن" است

اصلا وجود ندارد



مخرب ترین کلمه "شتابزدگی" است

مواظب پل های پشت سرت باش



تاریک ترین کلمه "نادانی" است

آن را با نور علم روشن کن



کشنده ترین کلمه "اضطراب" است

آن را نادیده بگیر



صبور ترین کلمه "انتظار" است

همیشه منتظرش بمان



با ارزش ترین کلمه "بخشش" است

سعی خود را بکن



قشنگ ترین کلمه "خوشرویی" است

راز زیبایی در آن نهفته



سازنده ترین کلمه "گذشت" است

آن را تمرین کن



پرمعنی ترین کلمه "ما" است

آن را به کار ببر



عمیق ترین کلمه "عشق" است

به آن ارج بده



بی رحم ترین کلمه "تنفر" است

با آن بازی نکن



خودخواهانه ترین کلمه "من" است

از آن حذر کن



نا پایدارترین کلمه "خشم" است

آن را در خود فرو بر



بازدارنده ترین کلمه "ترس" است

با آن مقابله کن



با نشاط ترین کلمه "کار" است

به آن بپرداز



پوچ ترین کلمه "طمع " است

آن را در خود بکش



سازنده ترین کلمه "صبر" است

برای داشتنش دعا کن



روشن ترین کلمه "امید" است

همیشه به آینده امیدوار باش...
پاسخ:سلام آبجی مریم گل! چه مطلب روحیه بخش و زیبایی برام نوشتی....ممنونم ازت.


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت19:41---26 ارديبهشت 1393
لبخند زدی و آسمان آبی شد

شب های قشنگ«اردیبهشت» مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیبایت

تا آخر عمر،غرق بی تابی شد...



سلام مریم عزیز!

تولدتون هزاران بار مبــــاااارک!

تولدتون ستاره بارون


پاسخ:سلام الهه جون!مرسی از حضورتون.خوشحال شدم.


چشمك عشق
ساعت10:15---26 ارديبهشت 1393
سلام تولدت مبارك ..



ممنون به من سر ميزني
پاسخ:ممنونم....خواهش می کنم.


امیرمحمد
ساعت23:16---25 ارديبهشت 1393
سلام آبجی مریم تولدت مبارک

انشاالله همیشه زنده باشی
پاسخ:سلام...مرسی تشکر. لطف داری امیر محمد عزیز


مریم
ساعت19:02---25 ارديبهشت 1393
سلام آبجی نازم تولدت مباررررررررررررک
پاسخ:مرسی آبجی مریم....تشکر فراوان.


Kh
ساعت10:53---25 ارديبهشت 1393
سلام

چه اسم زيبايي!!!

داشتم گذرمي كردم به وب زيباي شما برخوردم تولدتون هم كه هست !!

پس تولدتون مبارك
پاسخ:سلام... ممنون از شما....نظر لطف شماست.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:تولد,,,, | 6:34 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.