sms های گوشی

دیشب تو خواب با بارون مسابقه دادم،

اون بارید و من گریه کردم.

باهاش از تو حرف زدم

اون دلتنگ خورشید بود و من دلتنگ تو....

****************************

شبها چراغ دلت را روشن بگذار

تا فرشته ها راه پاکی را گم نکنند.

شبهای بی فرشته سنگین می گذرند

مثل روزهای بی تو....

****************************

یاد تو حس قشنگی ست که در دل دارم

چه تو باشی،چه نباشی،نگهش میدارم...

**************************

جای من یک دل سیر،چشم در آینه انداز و بگو:

بهترینم ای دوست!یادگار دیروز!دل من سیر برایت تنگ است...

 



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت21:00---18 ارديبهشت 1393
گفتند:عشق چیست؟
گفتم:آتش.
گفتند:آن را دیده ای؟
گفتم:نه...در آن سوخته ام...


m
ساعت16:05---17 ارديبهشت 1393
جای من یک دل سیر،چشم در آینه انداز و بگو:

بهترینم ای دوست!یادگار دیروز!دل من سیر برایت تنگ است...





چون خیلی زیبا بود! تقدیم به خودتان عزیزم
پاسخ:مرسی عزیزکم....خیلی لطف دارین به بنده....بازم ممنون.


چشمک عشق
ساعت15:46---17 ارديبهشت 1393
با اسم بانوی اردیبهشت لینکتون کردم مشکلی داشت بگو عوض کنم اسمتونو
پاسخ:مرسی...تشکر


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت1:46---17 ارديبهشت 1393
مریم عزیزم آرزو می کنم:

دلت مثل بهار ، پر شود از لحظه های ماندگار

زندگیت خالی از اندوه و غم،

لحظه های شادمانی بیشمار...
پاسخ:ممنونم الهه خانم گل!ممنون از دعای بسیار زیباتون.


گمنام گمنامی
ساعت14:01---16 ارديبهشت 1393
سلام علیک!!!

برار مخاطب شما کیسته؟؟؟

برای چه کسی مینویسی؟؟؟؟؟



آخه هی میگی تو تو تو تو

منظورت منم؟؟؟
پاسخ:سلام...می دونستی خیلی با مزه ای؟!!! قبلا هم به دوستان گفتم که از هر مطلبی خوشم بیاد،میزارم تو وب حالا فرقی نمی کنه در چه زمینه ای باشه...


لیلا
ساعت12:23---16 ارديبهشت 1393
سلام مریم عرزیزم دل من هم برایت تنگ شده ، البته شرمنده !ولی نمی دانم چرا مطلب آخر رو حس کردم برای من گفتی ♥ از شوخی که بگذریم ......با اینکه در حوالی چشمم ندارمت.. اما همیشه کنج دلم دوست دارمت♥♥♥♥♥♥
پاسخ:سلام....لیلون عزیزم.دلم که خیلی برات تنگ شده.کاش دوباره موقعیت جور میشد دوباره بیام اونجا....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:دلتنگی,دوست, | 22:23 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.