از تو نوشتن

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است

دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است

اکسیر من!نه اینکه مرا شعر تازه نیست

من از تو می نویسم و این کیمیا کم است

سرشارم از خیال ولی این کفاف نیست

در شعر من حقیقت یک ماجرا کم است

تا این غزل شبیه غزلهای من شود

چیزی شبیه عطر حضور شما کم است

گاهی تو را کنار خود احساس می کنم

اما چقدر دلخوشی خواب ها کم است

خون هر آن غزل که نگفتم به پای توست

آیا هنوز آمدنت را بها کم است؟....(محمدعلی بهمنی)

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:36---4 بهمن 1392
سلام

لینک وبم رو بد گذاشتی ظاهرا

بازم بهم سر بزن

اپم


پاسخ:سلام.نمی دونم اشکال کار کجاست.همه رو یه جور لینک میکنم.بعضی وبها باز میشن بعضیا هم نه بازم تلاش میکنم.مرسی که یادآوری کردین.بهتون سر میزنم.


حمید رضا
ساعت15:21---4 بهمن 1392
دعا کن هر گل پرپر نمیرد... کسی با چشم های تر نمیرد... دوباره جمعه ای رد شد، دعا کن... دلم تا جمعه ی دیگر نمیرد..........................* ........... درود بر شما و نوشته و حسن سلیقه و حس زیبا و تحسین برانگیزتون... سپاس بابت لطف هایی که دارید و نظرات و نوشته های بسیار روح انگیز و انرژی دهنده تون... بسیار سپاس...
پاسخ:آدم با روحیه زنده ست.سعی کنید با امیدواری زندگی کنید.انشا الله اگه افتخارش و داشته باشیم چشممون به جمال زیبای آقا روشن میشه...نا امیدی و فکرهای بد رو از زندگیتون خارج کنید ...یه کم سخته ولی میشه.امتحان کنید...ممنون از حضورتون.خوشحال میشم سر بزنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:نوشتن,کم, | 11:4 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.